czwartek, 1 września 2016

Podsumowanie czytelnicze - sierpień 2016.


"Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych."

Sierpień już za Nami, więc czas na jego podsumowanie. Zacznę od tego, że był to bardzo intensywny, a przez to produktywny miesiąc, zarówno pod względem ilości przeczytanych książek, jak i pracy nad blogiem, ale przede wszystkim Waszej obecności. Jestem Wam wszystkim za to bardzo wdzięczna i dziękuję za Wasze komentarze i wsparcie. Czytelnia Patrycji istnieje od niedawna, ale z każdym miesiącem wiem coraz więcej, uczę się co i jak, i jest to dla mnie wielka przyjemność tworzyć coś, co miejmy nadzieje będzie się dalej rozwijało. A muszę dodać, że cała informatyczna strona jest czymś czego chyba nigdy nie ogarnę, to zdecydowanie moja pięta Achillesa. Ale dość już ględzenia, przejdźmy do konkretów. Jesteście ciekawi jak przedstawiają się sierpniowe statystyki, czytajcie dalej.

Sierpień, tak jak zaplanowałam obfitował w książkowe zaczytania. W sumie przeczytałam 13 książek, w tym 8 w wersji klasycznej, tudzież papierowej, oraz 5 w wersji elektronicznej, czyli ebook. Recenzje tych książek możecie przeczytać na blogu, ale o tym później. 13 książek daje w sumie 5256 stron, tj. około 169 stron dziennie.
Jestem zadowolona, a to wszystko udało się tylko dlatego, że cały miesiąc miałam urlop, więc mogłam czytać do woli. Oczywiście życie rodzinne na tym nie ucierpiało, były wycieczki i zabawy z córką, wspólne wakacje na Mazurach itp.

Oto wizualny obraz przeczytanych książek w sierpniu ;)


O ile ilość przeczytanych książek nie jest dla mnie zaskoczeniem, o tyle Wasza obecność i aktywność jest czymś czego się absolutnie nie spodziewałam. Za co jeszcze raz bardzo dziękuję :)

Statystyki w liczbach:

Liczba wyświetleń w sierpniu: 1324,
co daje 1589 wyświetleń od początku istnienia bloga.

Liczba komentarzy w sierpniu: 45, teraz wszystkich jest już 47.

Najczęściej czytanym postem była recenzja książki Agnieszki Lingas-Łoniewskiej "Piętno Midasa".

W sierpniu na blogu pojawiło się 13 recenzji książek:

"Miłość przychodzi pierwsza" Emily Giffin
"Kurort Amnezja" Anna Fryczkowska
"Promyczek" Kim Holden
"Piętno Midasa" Agnieszka Lingas_Łoniewska
"Powietrze, którym oddycha" Brittainy C. Cherry
"Podarunek" Danielle Steel
"Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" Kirsty Maseley
"Piękny sekret" Christina Lauren
"Zapach szczęścia" Klaudia Kopiasz
"Wielbiciel" Charlotte Link
"Męża poproszę" Matylda Mann
"Razem będzie lepiej" Jojo Moyes
"Życie ma smak pomarańczy" Judith Fertig

oraz 3 posty okołoksiążkowe:
Podsumowanie czytelnicze - lipiec 2016.
Liebster Blog Awards #1 i #2
Czytelnicze zapowiedzi - wrzesień 2016.

Sporo tego, a w głowie kolejne pomysły i ciekawe książki na horyzoncie, a nieprzeczytane egzemplarze piętrzą się na półkach i zapraszają, aby wziąć je do ręki. Och, gdyby można było zatrzymać czas, kiedy tylko zacznie się czytać. Byłoby cudownie :)
Tak podsumowanie bloga prezentuje się u mnie, a jak jest u Was. Zapraszam do komentowania i dodawania linków, a na pewno do Was zajrzę. Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo dziękuję, że tutaj zaglądacie. 

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Drogi Czytelniku.
Dziękuję, że tutaj jesteś, pozostaw po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz to dla mnie wielka radość i satysfakcja, dlatego nie pozostanie on nie zauważony :) Jeśli w jakiś sposób poczułeś się zainteresowany tym, co piszę, zachęcam również do zaobserwowania bloga.
Miłego zaczytania ;)