poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Podsumowanie czytelnicze - lipiec 2016.

"Kochajcie książki. One ułatwią Wam życie, po przyjacielsku pomogą zorientować się w pstrej i burzliwej gmatwaninie myśli, uczuć i zdarzeń. One nauczą Was szanować człowieka i samych siebie, one uskrzydlą rozum i serce uczuciem miłości dla świata, dla człowieka." 
Maksym Gorki

Lipiec już za Nami. Dla mnie zaczął się dość ciężko, ale wszystko już wróciło do normalności. Tutaj bardzo, ale to bardzo chciałabym się pochwalić moją małą bohaterką - czyli moją kochaną córeczką. Cały tydzień spędziłyśmy w szpitalu, najpierw rotawirus (złapany w przedszkolu, pomimo szczepienia), później zapalenie płuc. Niemniej jednak mój bąbel był mega dzielny, chyba nawet dzielniejszy ode mnie :)

Ale wróćmy do książek. 

W sumie przeczytałam 10 pozycji, które wszystkie zrecenzowałam. 3910 przeczytanych stron dało wynik mniej więcej 126 stron dzienne. Oto lista przeczytanych książek w lipcu:












To dopiero początek mojego blogowania, więc niektóre recenzje pisało mi się strasznie ciężko, niektóre lżej. Wśród tych dziesięciu książek, znalazły się takie książki, które mile mnie zaskoczyły, jak i takie, które trochę mnie rozczarowały, od których czegoś więcej oczekiwałam. Swoimi wyborami czytelniczymi głównie kieruję się intuicją, są to wybory pod wpływem chwili, impulsu, emocji. 

Dodatkowo założyłam konto na portalu lubimy czytać:


Jeszcze sporo przede mną. Nie będę pisała, że bloga założyłam tylko dla siebie, po części to oczywiście prawda, jednak oko samo szuka ilości wejść na bloga, czy komentarzy pod postami. Więc tutaj moja prośba o podpowiedzi co jeszcze powinnam zrobić, a co robię źle. Wszelkie sugestie będą mile widziane ;) 

Sierpień jak dla mnie to czas wolności, upragniony urlop, więc mnóstwo wolnego czasu na czytanie i pracę nad blogiem. 

Wszystkim miłośnikom książek życzę zaczytanego sierpnia. Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Drogi Czytelniku.
Dziękuję, że tutaj jesteś, pozostaw po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz to dla mnie wielka radość i satysfakcja, dlatego nie pozostanie on nie zauważony :) Jeśli w jakiś sposób poczułeś się zainteresowany tym, co piszę, zachęcam również do zaobserwowania bloga.
Miłego zaczytania ;)