piątek, 8 lipca 2016

"Mroczna przeszłość" - Meredith Wild

Blake Landon to mężczyzna, który ma wszystko – pieniądze, urodę i miłość Eriki Hathaway. Ta para zakochanych przeżyła istne piekło, ale kiedy życie ich rozdzielało, zawsze wracali do siebie, jeszcze silniejsi i jeszcze bardziej w sobie rozkochani.
Erica wreszcie jest gotowa wypowiedzieć słowo „Tak”. Tuż przed podjęciem tej szalenie ważnej decyzji odkrywa jednak niepokojący sekret z przeszłości Blake’a. Pogodziła się z własną przeszłością i rodziną, która ją porzuciła, a teraz postanawia obalić ostatni mur, jaki ją odgradza od ukochanego. Zdecydowana dowiedzieć się, jakim mężczyzną był kiedyś, otwiera drzwi do świata, o jakim nigdy nie śniła – świata, który każe się jej zastanowić nad granicami jej własnych pragnień.
Tuż za rogiem czai się niebezpieczeństwo, mroczne sekrety wychodzą na światło dzienne. Czy przeszłość zniszczy wspólną przyszłość Eriki i Blake’a?


"Mroczna przeszłość" to już czwarty, a zarazem przedostatni tom serii "Haker". Zaczęłam ją czytać z lekkim powątpiewaniem, poprzedni tom odrobinę mnie zniechęcił, aczkolwiek jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się nie dokończyć jakąś książkę bądź serię, więc czytałam dalej. Czy jestem zadowolona z mojej decyzji? Zdecydowanie tak. 

W trzecim tomie Erika jawiła mi się jako lalka, marionetka w rękach Blake'a, niby silna kobieta, chcąca mieć swoje zdanie w związku, ale jakoś chęci nijak miały się do ostatecznych poczynań. Z kolei Blake ... och, miałam ochotę kopnąć tego zarozumiałego dupka. Owszem czytałam już książki, gdzie ona była uległa, a on przejmujący kontrolę, jednak tutaj coś mi z tą parą nie grało. Na szczęście "Mroczna przeszłość" pokazała tą dwójkę w innym świetle, gdzie w ostatecznym rozrachunku zdobyli moją sympatię, zwłaszcza Blake i jego postawa na końcu książki. 

Oczywiście ilość intryg, nagłych zwrotów akcji w tej książce nadal powoduje, że nie nudzimy się podczas czytania. Ale czy wreszcie Erika i Blake będą mieli czas odetchnąć i cieszyć się miłością? Mam nadzieję, że tak, bo naprawdę teraz ich polubiłam.

Moja ocena: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Drogi Czytelniku.
Dziękuję, że tutaj jesteś, pozostaw po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz to dla mnie wielka radość i satysfakcja, dlatego nie pozostanie on nie zauważony :) Jeśli w jakiś sposób poczułeś się zainteresowany tym, co piszę, zachęcam również do zaobserwowania bloga.
Miłego zaczytania ;)