czwartek, 21 lipca 2016

Nowości w mojej biblioteczce.


Od dłuższego czasu omijałam księgarnie szerokim łukiem. Kocham książki, a księgarnia to dla mnie raj na ziemi. Niestety już długo nie kupowałam tradycyjnych książek, ponieważ po prostu nie mam na nie tyle miejsca, ile bym chciała. 
Mniej więcej od roku mam czytnik e-booków i od tamtej pory czytam głównie za jego pośrednictwem, jednak nie ma to jak książka trzymana w ręku - jej zapach... .
Wracając z pracy nie wytrzymałam. Miałam tylko zajrzeć na moment, a wyszłam z wielką torbą wypełnioną, nie tyle nowościami, lecz książkami z tzw. przeceny. Będzie co czytać na wakacjach, gdy wreszcie nadejdzie upragniony urlop, ale to dopiero za tydzień. Jednak ja już zabieram się za jedną z nich :)


Oto lista książkowych nowości w mojej biblioteczce:

  • Julia Llewellyn "Gdybym była Tobą" 14zł
  • Jill Shalvis "Szczęśliwa przystań" 11 zł
  • Samantha Hayes "Dopóki Cię nie zdobędę" 12 zł
  • Nick Spalding "Miłość i nieprzespane noce" 11 zł
  • Danielle Steel "Podarunek" 12 zł
  • Vera Falski "Szczęśliwe zakończenie" 27 zł
  • Paullina Simons "Samotna gwiazda" 26 zł
Podejrzewam, że na tym się nie skończy, gdyż mam ochotę uzupełnić zbiór o pozostałe książki Jill Shalvis z serii "Lucky Harbor". A może coś jeszcze ... ;)

Pozdrawiam i życzę miłego zaczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Drogi Czytelniku.
Dziękuję, że tutaj jesteś, pozostaw po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz to dla mnie wielka radość i satysfakcja, dlatego nie pozostanie on nie zauważony :) Jeśli w jakiś sposób poczułeś się zainteresowany tym, co piszę, zachęcam również do zaobserwowania bloga.
Miłego zaczytania ;)