czwartek, 7 grudnia 2017

BOOK TOUR - ZAPISY "Ostatnia chowa klucz" Ałbena Grabowska


Hej! 

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam Book Tour. Z wielką przyjemnością biorę udział w tego typu akcjach i tym razem chciałam się Wam zrewanżować. Czy wszystko się uda? Mam ogromną nadzieję, ale wszystko zależy od Was. 

"Ostatnia chowa klucz" to pierwsza w dorobku autorki książka z gatunku tych bardziej mrocznych. Moim skromnym zdaniem Ałbena Grabowska poradziła sobie bardzo, bardzo dobrze, a moją opinię możecie przeczytać tutaj
Skusicie się? 
Zapraszam do wzięcia udziału :)

ZASADY:

1. Zapisy trwają do 17 grudnia.
2. Chęć przystąpienia do akcji należy zgłaszać w komentarzach pod tym postem, przy czym nadmieniam, że akcja ruszy jeśli minimum 5 osób wyrazi chęć udziału, więc do dzieła :) Kolejność zgłoszeń będzie decydowała o tym, do kogo najpierw powędruje książka.
3. Proszę również o wysłanie danych adresowych na maila patrycjaj_31@wp.pl
4. Każdy uczestnik ma maksymalnie 14 dni na przeczytanie i napisanie recenzji na blogu, stronie itp, (oczywiście jeśli dacie radę zrobić to szybciej, to tym lepiej ;)) Bardzo bym prosiła, aby we wpisie dołączyć wzmiankę o tym, że książka trafiła do Was w ramach akcji Book Tour (link z tym postem), oraz zdjęcie tytułowej strony z wpisami uczestników.
5. Kiedy już przeczytacie książkę dajcie mi znać w celu uzyskania danych adresowych kolejnego uczestnika.
6. Książkę wysyłamy listem poleconym, najlepiej priorytetowym. Wysyłka tylko na polskie adresy.
7. Jako, że oryginalnie dwie ostatnie strony, były sprytnie ukryte przed czytelnikiem, Wy również otrzymacie taką możliwość. Zostaną one wycięte z książki i włożone do koperty (trochę to zaboli moje serducho, ale czego człowiek nie zrobi, aby tajemnica, pozostała tajemnicą, do właściwego momentu). Kopertę będziecie mogli otworzyć i przeczytać dopiero kiedy dotrzecie do końca książki. Przed wysłaniem książki kolejnemu uczestnikowi postąpcie podobnie (koperta, zaklejenie, podpisanie). 
8. Do listu będą dołączone zakładki, dla każdego z Was po jednej, resztę odsyłacie dalej.
9. Uczestnik, który otrzyma książkę, wpisuje się na tytułowej stronie (imię lub nick, adres bloga). Fajnie jeśli będziecie zaznaczać ulubione cytaty, pisać swoje przemyślenia, uwagi. Jednak chciałabym Was prosić o szanowanie niniejszej książki (nie zaginanie rogów itp), tak jakby była Waszą własnością.
10. Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujecie mojego bloga, choć nie jest to oczywiście konieczne :)

Mam nadzieję, że wszystko jasne i wszystko się uda. W razie pytań piszcie i co najważniejsze zgłaszajcie się, bo warto. 

Czas Start!!!

1 komentarz:

  1. Książkę już mam,więc się nie zapiszę, ale zachęcam wszystkich bo zapowiada się ciekawie.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Drogi Czytelniku.
Dziękuję, że tutaj jesteś, pozostaw po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz to dla mnie wielka radość i satysfakcja, dlatego nie pozostanie on nie zauważony :) Jeśli w jakiś sposób poczułeś się zainteresowany tym, co piszę, zachęcam również do zaobserwowania bloga.
Miłego zaczytania ;)